Цей модуль допоміг мені
зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та
про роль і місце деференційованого навчання, а саме:
· перехід процесу навчання, що будується навколо потреб
учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
· вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм
розвинути навички самоспрямованості;
· учні мають бути активними у власному навчанні;
· учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох
напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
· учитель може планувати навчальний процес, враховуючи
різні моделі, включаючи візуальні, кінестетичні способи сприйняття,
домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні
ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
· задоволення навчальних потреб учнів вимагає
відповідного спонукання
· та заохочення, щоб вони стали впевненими та
незалежними в навчанні.
У цьому модулі я
обговорив з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання; обговорив , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні.
Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні
технології.
Немає коментарів:
Дописати коментар