понеділок, 5 травня 2014 р.

Модуль 9. Рефлексія


Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце деференційованого навчання, а саме:
·                     перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
·                     вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
·                     учні мають бути активними у власному навчанні;
·                     учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
·                     учитель може планувати навчальний процес, враховуючи різні моделі, включаючи візуальні,  кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
·                     задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання
·                     та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
У цьому модулі я обговорив з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання; обговорив , як допомогти учням стати само спрямованими в навчанні. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.

Немає коментарів:

Дописати коментар